I väntan..

Nu väntar vi spänt och glatt till lördag, tog ett test imorse igen bara för att se så jag inte får utslag flera dagar i rad, litar inte helt 100% till dom digitala, samtidigt som de är väldigt skönt att inte behöva analysera strecken (fastän man dubbelkollar strecken också såklart). 
Och jag har sett att ni är ett par stycken som följer bloggen dagligen eller kikar in då och då, eller rättare sagt ni är väldigt många och det tycker jag är jätte roligt! 
Ännu roligare hade det varit om ni vill lämna ett litet avtryck och om ni vill berätta om er själva, kanske är ni i samma situation som oss (ivf), eller nyfikna eller någon helt annan anledning. :)



Kommentarer
Du vet vem

Håller alla tummar & tår för er på Lördag :) Nu får detta lilla liv se till att bosätta sig i magen i 9 månader, jag hoppas & önskar det såå mycket! <3

2013-10-31 @ 20:20:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0