Ägglossningsprutan

Idag är det dags för ovitrellen, den ligger i sin förpackning i kylen och väntar.. Klockan 20.57 ringer klockan för att jag ska ha 3min på mig att förbereda mig och prick kl21:00 ska den tas! Eftersom jag jobbar ikväll så blir det där jag får ta den också, tycker denna sprutan är obehaglig att ta då jag inte får ta bort eventuella luftbubblor före injiceringen, och att spruta in luft i magen eller värsta fall om jag träffar ett kärl känns väldigt obehagligt, men jag vet att jag oroar mig i onödan, imorgon ska jag inte oroa mig för något för imorgon är jag helt hormonfri, det får jag ta på onsdag när plocket är..
Efter den är tagen finns inga fler larm på telefonen, känns konstigt då jag nu i ca.3veckor haft minst 3st larm som ringt och under sprutperioden 4st olika larmtider.



Kommentarer
Du vet vem

Underbart att snart den jobbiga perioden är över :) Nu börjar det bli riktigt spännande :) Inte långt kvar till bebben ligger på plats ❤

2013-09-01 @ 23:23:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0