Äggplock

Idag har vi varit på äggplock, klockan ringde 6.00 och det var bara till att stiga upp, lite nervös och lite glad!
Väl på kliniken fick jag en lugnande den hjälpte till väldigt bra men var ändå såklart nervös. Detta äggplock kändes tack och lov inte lika mycket som förra, men ont gjorde det, jävligt ont vissa "blåstömningar". Och slutskörden blev endast 4ägg! Jag är så besviken av alla blåsor var där bara 4st ägg?! Nu hoppas jag för allt i världen att minst 1 av dom är tillräckligt mogen och blir befruktad för att sedan flytta in i min livmoder på torsdag och bosätter sig där i 9månader!!

Oro, denna oro alltså..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0