Hormonfri

Idag är det min hormonfria dag, inga alarm som ringer på mobilen för att påminna mig om nässpray eller sprutor, skönt!
Var verkligen super nervös igår inför ovitrellen och som väntat gjorde den ont, den är nämligen tjockare än puregonnålen och "filad" annorlunda, fick ett stort fult blåmärke direkt, konstigt nog satte sig de ovanför injektionsstället.. Men tji fick jag angående luften, denna gången fanns de ingen luft i min ovitrelle, så skönt!
Idag ska jag bara njuta för imorgon är det en stordag - äggplocksdagen!
Jag kommer vara så nervös att jag kommer säkerligen stor grina i bilen på väg till kliniken.. Men jag har ju pratat med en sköterska och berättat hur ont det gjorde sist, så jag ska få lugnande och mer smärtlindring om det skulle behövas!



Kommentarer
Du vet vem

Tänker på dig/er & håller alla tummar & tår! <3

2013-09-02 @ 22:33:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0