Ruvardag 2

Då var vi nu inne på ruvardag 2 och kan som jag sagt tidigare ännu inte känna av annat än biverkningar från progestronet.
Tog ett g-test imorse för att se om hcg hormonerna gått ur kroppen från ovitrellen än, men det hade de inte som ni ser nedan? (Man ser tydligt irl, kanske inte lika bra med mobilbild)
Så nu ska jag testa varannan dag, nästa test blir ruvardag 4 :)

 

 

Och hur mår jag då?

Jag har stora ömma bröst, värst är det på morgonen när dom helst ska vara sådär "styva", då gör det satans ont! Det drar och krampliknande vid vänster äggstock?, men det är väl inte heller så konstigt att jag har ont där ännu eftersom att den sidan fick dom gräva efter dom 3 sista blåsorna.. Jag känner framförallt av det om jag reser mig hastigt eller går för fort, är även väldigt känslig för tryck på magen, har en hund som gillar att promenera på min mage (vilket jag i vanliga fall inte har något emot) men nu är det inte lika trevligt längre..
Uppblåst är magen ännu också, men det bör lägga sig snart det också, och till sist förstoppad, kanske inte är så mysigt för er läsare att veta det men eftersom jag skriver här för min egna skull så måste det skrivas med.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0