Ruvardag 4

Imorse vaknade jag upp med ett fruktansvärt illamående, kanske för min mage var tom? Vet att illamående är en biverkning av crinone och de har även besökt mig lite ikväll, mått små illa..
Under dagen har jag känt av lite värk i magen, även känts som att de nästan ila i hela magen, och även detta är ju biverkningar av crinone. Rätt kul att jag hela tiden hittar ursäkter till alla symtom, men det är faktiskt så att de mesta står med som biverkning och jag kan inte ännu veta vad som är riktigt symtom och vad som är biverkning.
G-testet imorse var super svagt, så imorgon tror jag nog den är helt blank, så sen väntar vi spänt på en förhoppningsvis ökning igen som visar att Lill Plutt bosatt sig i magen :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0