Ruvardag 9

Repris från ruvardag 7-8, hade ihållande jobbig molvärk igår kväll/natt igen.. Och imorse när jag skulle föra in crinonet så märkte jag att det var trångt vilket skrämde mig rejält! Under ruvningen från IVF1 så var det väldigt trångt att föra in crinonet på RD12 och då satte även mensen igång!
Men *peppar, peppar* inget blod än så länge och då finns även chansen att Lill Plutt är kvar!!


Misstänker att jag kanske fått uvi eller svamp? Mitt urin luktar väldigt illa och likaså flytningarna som är vattniga! Ska ringa till kliniken på måndag och rådfråga!



Kommentarer
Du vet vem

Positiva tankar!! <3 Mollande värk är helt normalt att känna även när embryot fäster, så det kan vara positivt det du känner!! :) Håller tummar & tår & tänker på dig!! <3

2013-09-14 @ 18:33:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0