Ruvare, återföring

Nu är jag ruvare till ett 5celligt litet 2dagars embryo som jag döpt till Lill Plutt! <3
Jag har gått på helspänn hela morgonen och så fort mobilen ringde mellan 11-11.30 vågade jag inte kolla först för jag var så rädd att de skulle vara kliniken som ringde! Men icke!
Av våra 4ägg, så blev 3st befruktade och 2st uppfyllde kraven! Så ett 5celligt till mig (har aldrig fått ett 5celligt innan) och ett 4celligt till frysen! Så Lill Plutt har ett syskon i frysen som väntar om vi skulle ha problem i framtiden också!

Nu ska jag leva som gravid med extra mycket promenader för blodcirkulationensskull!

Så därmed har jag från och med idag även börjat äta mina Gravid tillskott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0