Ruvare imorgon.

Imorgon är det planerat att jag ska bli ruvare, blir det några förändringar ringer kliniken mellan 11-11.30, jag har tid vid kl13. Jag kommer gå som på nålar imorgon tills det att klockan slagit 11.35 för först då kan jag slappna av och då vet jag att åtminstone 1embryo har klarat sig och alla kraven för att bli insatt ! Började igår med crinonet och ska ta det fram tills TD 20Sept.
Denna här gången har jag även blivit tillsagd att leva som om att jag är gravid tills motsatsen är bevisad, alltså inte röka, snusa, dricka alkohol, göra tunga lyft etc. Tidigare ruvningar har jag blivit tillsagt att leva som vanligt tills det att jag plussar.
Nu hoppas jag på att det flyttar in ett litet embryo i min livmoder imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0